وبلاگ مسابقه ی برنامه نویسی بوعلی سینا

Bu_Ali Sina ICPC blog. ... means read more or Adame Matlab

وبلاگ مسابقه ی برنامه نویسی بوعلی سینا

Bu_Ali Sina ICPC blog. ... means read more or Adame Matlab

  • ۰
  • ۰

متنی از دکتر ضرابی زاده:

جناب آقای دکتر سخایی‌نیا

با سلام


مایلم به اطلاع برسانم که بر اساس نتایج به‌دست‌آمده توسط تیم‌های دانشگاه بوعلی‌سینا در دو سال گذشته، همان طور که پیش‌بینی می‌شد دانشگاه بوعلی‌سینا امتیاز لازم برای ارسال دو تیم به مسابقه‌ی منطقه‌ای در سال آینده را به دست آورده است.  امیدوارم با استمرار فعالیت‌ها این روند صعودی در سال‌های بعد نیز ادامه یابد.


با احترام

ضرابی زاده

  • ۹۶/۱۰/۱۷

نظرات (۱)

تبریک می گم :) 

البته این موضوع کافی نیست.

>> باید با گروه کامپیوتر صحبت بشه که کیفیت آموزش درس های الگوریتم، ساختمان داده، برنامه سازی مقدماتی، برنامه نویسی پیشرفته و ریاضی گسسته بیشتر بشه، مطالب به صورت بهتری در کلاس آموزش داده بشوند و مهم تر از همه برای فصل های مختلف هر درس در ضمن سال تحصیلی تمرین داده بشه، این تمرین ها باید بار علمی خوبی داشته باشند و یک جورایی بخشی از موضوعات ای.سی.ام رو پوشش بدن.

 >> انجمن علمی و خود دانشجوها هم باید برنامه های منظم و متعددی برای دور هم جمع شدن و حل سوال و یادگیری باید داشته باشند!

مهم ترین مشکل آموزشی که من در این گروه دیدم این است که بیشتر تی.ای ها از بار علمی خوبی برخوردار نیستند و مهم تر از همه سر کلاس می روند و به جای حل سوال درس می دن :))
تی.ای توی تمام دانشگاه ها کارش اینه: به ازای هر فصل درس تمرین طرح می کنه. تمرین ها رو بعد از 14 تا 20 روز تحویل می گیره، نمره می ده، بعد از پایان مهلت تمرین ها می ره سر کلاس تمرین ها رو حل می کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی